Brev:
Mad og indtag af MME fortsat
13. april 2023
Alder:
4 mdr.
Mad og indtag af MME fortsat
Kære Helen,
Tak for dit altid hurtige og brugbare svar.
Flaskesutterne fungerer som de skal. Hun bruger str 2 i Avent flaskerne. Kunne man forestille sig det går for langsomt for hende?
Jeg kan nærmest ikke strejke den længere en 2 timer og 15 minutters tid, så skriger hun på mere mad. Så det gør jeg naturligvis.
Et andet spørgsmål - vi giver sensilac 1. Vi skal snart på en længere tur til Jylland. Kan vi enkelte gange, når vi er ude af huset, give hende brikkerne fra NAN, som ikke er sensilac?
Kærlig hilsen
Sabrina